Jeg er glad for, at I er kommet forbi her i dag, for vi skal nemlig tale om noget, som kan komme forretninger med fysiske butikker til gode. Læs med i dag, når det skal handle om kundetilfredshedsundersøgelse herinde.

En god og grundig kundetilfredshedsundersøgelse

Hej alle sammen! Jeg er glad for, at I er kommet forbi her i dag, for vi skal nemlig tale om noget, som kan komme forretninger med fysiske butikker til gode. Læs med i dag, når det skal handle om kundetilfredshedsundersøgelse herinde.

Vi taler om kundetilfredshedsundersøgelse, som er godt for butikker

Det skal handle om noget, som er rigtig godt for virksomheder, som sælger produkter i butikker. Der hvor kunderne skal komme hen fysisk. Jeg er glad for, at I er kommet forbi bloggen i dag, for det skal  nemlig handle om noget der hedder en kundetilfredshedsundersøgelse. Jeg vil fortælle en masse om, hvad det er. Og jeg vil også fortælle, hvad man som virksomhed kan få ud af sådan en undersøgelse. Hvordan kan du få virkelig tilfredse kunder og hvordan du kan måle hvor tilfredse dine kunder er? Det kan du for eksempel med denne kundetilfredshedsundersøgelse. Det er vigtigt at investere i jeres kunder, når I har en butik. Det er nemlig vigtigt, at oplevelsen fra de træder ind i jeres forretning til de tjekker ud, er super god og positiv. Det er jo dem, som skal give jer liv gang på gang, når de køber jeres varer.

Denne virksomhed kan lave en undersøgelse for jer

Har du en virksomhed, hvor denne slags undersøgelse kunne være god? Så er jeg glad for, at du er kommet her forbi i dag. Jeg vil nemlig tale om, hvor du kan få foretaget en kundetilfredshedsundersøgelse. Jeg anbefaler i dag dette firma, fordi deres undersøgelser altid er af kvalitet. De laver undersøgelserne på mange forskellige måder. Det foregå bl.a. ved Mystery Shopping, Mstery Calling osv. Det er en måde, hvor man sender en på forhånd indstrueret person in di en butik. Denne kunde tjekker hvordan det er at købe fra man kommer ind i butikken, hvordan servicen er, hvordan der ser ud – er der rodet eller beskidt – og til sidst hvordan det er at betale. Var køen alt for lang? Skulle man selv finde en medarbejder, der kunne hjælpe en? Eller gik det helt smooth? Disse er alle sammen vigtige detaljer, som gør en oplevelse positiv eller negativ. Det gør til sidst, om kunden kommer igen eller ej. Jeg håber, at du kunne bruge dette til noget i jeres firma. Det er nemlig vigtigt, at jeres kunder er tilfredse, glade og har lyst til at anbefale jeres butik til deres venner, familie og andre bekendte.

Læs også mere her.