Har du brug for ejendomsservice i København?

Har du brug for ejendomsservice i København?

I dag på bloggen skal det handle om ejendomsservice i København, nærmere bestemt Rengørings Agenternes Ejendomsservice. Det er super dygtige, og har mange års erfaring. Så hvis du står og mangler et firma, som kan tage sig af jeres ejendoms forskellige gøremål, så læs med på bloggen i dag. 

Ren Agenternes Ejendomsservice i København

Hvem er Ren Agenterne? Ren Agenterne er et rengøringsfirma, som håndterer meget mere end bare rengøring. De tilbyder også ejendomsservice i København og på Amager for alle typer boligforeninger og erhvervsdrivende. Det kan være, at I er et lejlighedskompleks (almen eller andelsboligforening, en grund- eller ejerforening), som gerne vil have en vicevært tilknyttet, eller måske en virksomhed, som gerne vil have rengøring og andre service samlet i et eksternt firma. Så er Ren Agenterne for jer. Det foregår således, at Ren Agenterne  taler med bestyrelsen eller udlejer, som sammen sammensætter den bedste løsning, der passer specielt til jeres behov, visioner og ønsker. Herefter behøver I aldrig mere selv at luge ukrudt, rydde sne, tage skrald ud til vejen, og I kan endda få rengøring med i servicen, så der kommer et hold af trappevaskere for eksempel hver tirsdag. Det er så nemt, som det kan være!

Fast team af viceværter

Når du bestiller ejendomsservice i København hos Ren Agenterne, så får du samtidig et fast tilknytte team af engagerede og professionelle viceværter til din ejendom. Dette hold kommer til at stå for den daglige vedligeholdelse af jeres ejendom eller virksomhed, samt hvis I har aftale om andre arbejdsopgaver, som I gerne vil have, at Ren Agenter står for. Grunden til, at Ren Agenterne sætter et hold af faste viceværter på jeres ejendom eller virksomhed er, at det er Ren Agenternes erfaring, at det giver det bedste samarbejde og den bedste dialog med beboerne. Alle kender hinanden og viceværten ved hvad han/hun kommer på arbejde til. De kender ejendommens eller virksomhedes inde- og udeareal og kan føle sig trygge i opgaven. Lad os lige gennemgå listen af de service, som Ren Agenterne kan stå for: Døgnvagt, vedligeholdelse og småreparationer m.v., varmemesterfunktioner, tilsyn med håndværkere, bortskaffelse af storskrald, udskiftning af lyskilder samt navneskilte, håndtering og tilsyn med vaskerier, udfyldning af VKO/ELO rapport, udslamning af varmtvandsanlæg, gade- og gårdfejning samt opsamling af affald, tømning og udskiftning af affaldsbeholdere, snerydning og saltning m.m. Der er altså mange forskellige opgaver, som jeres viceværter kan ordne.

Du kan også læse mere om det fastknyttede team her.